sestdiena, 2017. gada 14. oktobris

Svētīgais Honorāts - dažas domas no "Dienasgrāmatas".

Svētīgais Honorāts - dažas domas no "Dienasgrāmatas".

Šie īsi fragmenti no svētīga tēva Honorāta Kozminska "Dienasgrāmatas" nav tāpēc, lai tos ātri izlasītu un viss. Šie fragmenti ir pārāk stipri un rāda lielo pateicību Dievam par saņemtām žēlastībām, vēl vairāk - rāda pateicību par saņemto no Dieva dzīvi, no jaunā. Jauno dzīvi.

Ja šie svētīga Honorāta vārdi jums palīdzēs jūsu ceļā pie Dieva, šī ziņa sasniegs savu mērķi.


Mīlestība - ja ne vienīgais, tad vismaz galvenais spēks mūsu dzīvē.

Jēzus atnāca pie manis uz cietuma celli un mierīgi mani atveda pie ticības.

Kad es zaudēju ticību, es ilgi dzīvoju nepieminējot Dievu, bet Viņš man parādīja žēlsirdību.

Vienu reizi, palikdams vientuļībā, es izjūtu, it kā Dieva Vaiga skatiens pievērsās man. Tad es sāku runāt ar sen neatkārtotiem vārdiem: Tēvs mūsu.

Pateicoties Dieva Tēva skatienam ticība lēni atgriezās manā sirdī un beidzot atveda mani līdz sevis veltīšanai - kalpošanai Viņam.

Kaut gan man bija grēki, es varu pateikt, ka Dievs bija ar mani, jo es pats nevarētu tik daudz izdarīt.

Ies bojā viss, kas ne no Dieva ņēma sākumu; atstāj visu un atradīsi visu, atmet iekāres un atradīsi mieru.

Es gribu atmest visu un palikt kopā ar Tevi, lai vienīgi par Tevi domātu, Tevi tikai pazītu, vienīgi Tevi mīlētu,, vienīgi Tev dzīvotu un mirtu.

Dievs man piesķīra tik daudz žēlastību, neskatīdamies uz manu aklumu.

Lai es senāk Tevi pazītu un iemīlētu un lai es [senāk] ar visu sirdi pie Tevis atgrieztos.

Es gribu piedalīties šajā atmešanā, kuru pieredzēja mans Vismīļais Kungs Jēzus Kristus savu Vissvētāko Ciešanu dienā, kad Viņš bija no visiem un visā atmests.

Lūk es, Tavs laupījums un Tavs prozelīts, Tavas varenās Gadības dēļ es esmu atgriezies.

Tikai zaimošanai atradās ticība... Bet tādēļ, ka pasaulē ticība nomira un izplatījās neticība, Kungam Dievam vajadzēja mainīties?

Kungs Jēzus caur savām lūgšanām Olīvdārzā izraudāja priekš manis ne tikai paaicinājumu, bet arī divkāršo atgriešanos, kaut gan es biju tik nepateicīgs.

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru