ceturtdiena, 2014. gada 30. oktobris

Realitāte un propagande
    Šodien es braukšu uz Rēzekni, uz centru "GORS", kur notiks pasākums saistīts ar priestera Franča Trasuna 150. dzimšanas dienu. Es nezinu, kāds būs saturs, bet es ceru, ka dzirdēšu atbildi uz diviem jautājumiem:
  1. Ar kādu partiju viņš bija saistīts?
  2. Kas finansēja šo partiju?
    Man šķiet, ka katram drīkst uzdot jautājumus un meklēt atbildes. Tas ir tāpēc, ka maz zinu par pr. Franci Trasunu un ja viņš ir ļoti slavena un svarīga persona, es gribētu uzzināt tādas šīs zemes lietas, kuras arī stāv pie katras valsts pamatiem un pie katra cilvēka domu un lēmumu sākumiem. Un šajā laikā, pie Latvijas dibināšanas pamatiem sapulcējās daudzi cilvēki, grupas un partijas, un arī finanses, un arī kādas Latvijas vizijas izveidotas cilvēku sirdīs un prātos. Tikai tas viss kopā, ņemot vērā katra elementa nozīmi un finansjālo smagumu, rāda pilno (kādā mērā) ša laika attēlu. Tikai patiesība ir interesanta.

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru