piektdiena, 2014. gada 7. novembris

Ģimene un Dievs
    Kādreiz biju Polijā ar mašīnu un tā pēkšni nolēma atpūsties. Es neko nevarēju saprast, kas notiek. Beigu beigās atklāju, ka es esmu bezspēcīgs, ka man ir vajadzīga palīdzība. Vēl vairāk tāpēc, ka bija ziema, tuvojās nakts un tur bija tukšie lauki un... būvniecības laikums, jo tieši tur būvēja apvidceļu. Starp visām mazām un lielām krāvu mašīnām es ar savu mašīnīti biju kā neredzamais puntks, mušiņa vasaras pļāvā. Un es, kas gribēju apturēt kādu mašīnu, laikam izskatījos, kā kāds strādnieks. Un protāms neviens nereaģēja.
    Pēc tam sāku zvanīt maniem labiem draugiem, kas dzīvo 200 km radiusā, bet neviens netrākoja entusiasmā man palīdzēt: Zini, zvani draugam nr. divi, viņš tuvāk dzīvo... Zini, zvani draugam nr. trīs, viņš noteikti tev palīdzēs... Zvani draugam nr. viens, viņš taču ir specjalists!
    Pēc stundas  sāku zvanīt vistuvākai ģimenei. Ātri saņēmu vistuvākās Romas katoļu draudzes telefona numuru un šī draudze ar savu brīnišķīgo Prāvestu parūpējās par mani, deva ēst, naktsvietu, izremontēja un samaksāja par mašīnas remontu, baroja visu dienu. Un varēju tur arī labi atpūsties. Un pēc dienas ar pateicību Dievam un cilvēkiem devos tālāk ceļā.
    Tā ir ar draugiem, ka liekas, kā ir, bet kad nāk parādīt savu draudzību, tad nav. Paliek ģimene un Baznīca. Tas ir pamats. Es negribu teoretizēt un runāt par variantiem, ka piem. ģimenes nav, un cilvēks ticīgs, vai ģimene ir un neticīgais cilvēks un tā tālāk.
    Kad ģimenes cilvēks iet uz baznīcu, tad stiprinājas ģimene. Kad bazneickungs brauc pie savējiem, tad tā ir vienmēr Jēzus klātbūtnes un darbības zīme. Visas citas attiecības ir būvētas uz krustojuma, kur satiekas ģimene un Dievs. Būvēsim uz tāda pamata, būs svētuma augļi. Sv. Pāvils līdzīgi aicināja dedzīgas sievas, lai viņas caur ticības un pazemības dzīvi atvestu savus neticīgos vīrus uz ticību un Baznīcu. Sv. Monika bija tam paklausīga un... Baznīcai ir liels svētais un doktors Augustīns.
    Varbūt vēl rīt uzrakstīšu ziņu un pēc tam... apmēram nedēļa bez interneta! Huraaa!!!
    Novēlu jums svētīgo nedēļu :)

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru