pirmdiena, 2014. gada 17. novembris

Atnāca divi melnās drēbēs, kad es biju pats.
    Ir tādi brīži cilvēka dzīvē, kad viņam ļoti gribas zināt patiesību, atrast atbildi uz mokošo jautājumu, atrisināt kaut ko neatrisināmo. Manā dzīvē arī. Manas kalpošanas Latvijā pirmajos gados es piedalījos dažādās traģiskās situācijās, vai tādās situācijās, kuras varēja beigties traģiski. Nezinu kāpēc. Bet tā bija. Pēc kāda tāda gadījuma Slokas ielā, kad gāju atpakaļ uz māju, domāju intensīvi un atklāju skaidri, ka es gandrīz zaudēju dzīvi, bet tomēr dzīvoju. Tas nozīmē, ka Dievs man tā kā deva dzīvi no jauna, vai deva kādā nozīmē jauno dzīvi. Tā es gāju iegremdēts dziļās domās un jautāju: Ko Dievs grib man caur to pateikt? Tā es gāju no Slokas ielas, pa Liepājas ielu, pa Zemaišu ielu un plānoju būt mājās tikai piecas minūtes, jo vēl kādas darīšanas pilsētā, bet galvā visu laiku: Ko Dievs grib man caur to pateikt?, tieši šajā brīdī kāds zvana. Atvēru durvis, skatos - divi vīrieši melnās drēbēs. Un sāka kaut ko runāt krieviski. Tas bija laiks, kad gandrīz nerunāju krieviski. Bet dzirdēju, ka viņi savā starpā runā poliski. Tad varbūt runāsim poļu valodā? es teicu poliski. Viņi atbildēja, ka meklējot priesteri. Lūk, es esmu. teicu. Mēs esam sūtīti pie tevis, lai tev pateiktu trīs vārdus: Jēzus tevi mīl! Es vēl nezināju par viņiem neko (tikai to, ka esot poļu priesteri), bet šie divi liecinieki man atbildēja uz manu jautājumu, par kuru zināja tikai Dievs: Jēzus mani mīl! Pēc tam sarunā atklājās, ka viņi ir Neokatehumenālajā Ceļā un piedalījās tādās rekolekcijās Svētajā Zemē (600 priesteri!). Un bīskapi viņus sūtīja pa diviem uz Eiropas pilsētām, lai meklētu priesterus un lai viņiem pateiktu šos trīs vārdus: Jēzus tevi mīl! Šie divi atrada arī mani šajā skaistajā dienā, šajā laikā, šajās piecās minūtēs.
    Ja Tu domā, ka Dievs par Tevi nedomā, tad lasi šo tekstu otro reizi. Ja Tu tālāk domā, ka Dievs Tevi nedzird, tad lasi otro un trešo reizi. Vai labāk - lasi Evaņģēliju, piemēram var nopirkt Mieram tuvu, tad zināsi, ka Dievs Tevi vada (vēlas vadīt) katru dienu. Un ja Tu dzirdi vienu vārdu par Dievu, Tu arī vari runāt par Viņu un liecināt par savu ticību. Šie daži vārdi par Dievu ir kā mazi pilieni salīdzinājumā ar bezgala okeānu, ar pašu Dievu, Vienu Trijās Personās. Pietiek atbraukt no Rīgas, vai no Gulbenes uz Viļaku un... pusstundas saruna par Dievu ir kā mirklis, kurā cilvēki vēl gandrīz neko nepateica par Dievu. Divas māsas Kristū atbrauca šodien pasūtīt svētās Mises un zvanīja pie durvīm vislabākajā laikā:) Pēc pusstundas es jau nebūtu mājās... Tā Dievs visu plāno savā Apredzībā, jo katrs cilvēks slāpst pēc Dieva vārda.

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru