pirmdiena, 2018. gada 22. janvāris

Tēvs, vai mēs varam dot jums ziedojumu?

Tēvs, vai mēs varam dot jums ziedojumu?

"Tēvs, - teica man kāds cilvēks - vai mēs varam dot jums ziedojumu"?
"Nē" - es atbildēju.
"Kāpēc"? - cilvēks turpināja.
"Uzmanību, es sāku jokot - es teicu - jo mūki ēd miglu un dzer rasu. Es pabeidzu jokot".

Tad, redziet, mēs esam šajā pasaulē un ir labi, ka cilvēki domā par priesteriem un mūkiem. Un par sevi, jo:

"Tēvs, - turpināja šis cilvēks - bet kā mēs uzzināsim, ka jums nav naudas"?
"Ļoti vienkārši - es atbildēju - es nebraukšu kalpot".

Visdažādākas situācijas attīstās, tuvojas svētceļojums, es pasūtīju - vismaz es sūtīju vēstuli pa e-pastu uz Krakovu-Lagevņikiem - Žēlsirdīgā Jēzus svētbildītes krieviski un poliski, jo diemžēl netika vēl pasūtītas. Es ceru, ka izdosies un, ja tāda ir Dieva griba, tad jau uz svētceļojuma sākumu tiks atsūtītas; Olainē un pēc tam Rīgas sv. Antona draudzē - tur noteikti gan tādas svētbildītes būs vajadzīgas, gan latviski (bet latviski ir daudz eksemplāru).

Es arī gaidu, kad tiks atsūtīti drusciņ uzlaboti (lai būtu derīgi vienai tipogrāfijai) bukleta "Jēzus žēlsirdības vēstījums" faili - lai tipogrāfijā izdrukātu latviski, krieviski un poliski un lai pietiktu svētceļojuma sākumiem. Es ceru, ka tad, kad atnāks ziedojumi no cilvēkiem par paņemtiem svētceļojuma laikā bukletiem, es varēšu pasūtīt tipogrāfijā jaunus bukletus.

Ziedot par bukletiem varēs šeit:


Un liels paldies Jums, dārgie Lasītāji, jo janvārī jau ir vairāk nekā 1550 lapu skatījumu abos blogos kopā.

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru