piektdiena, 2018. gada 19. janvāris

Steidzies lēni.

Steidzies lēni.

Kaut gan šodien man bija daudzas sarunas, es atradu laiku, lai strādātu ar kādu tekstu, kuru kāds cilvēks man deva, lai es to labotu. Darbi iet lēni, bet šodien es laikam sasniedzu - tāpat kā vakar - nākamus 10%. Bet kopā vēl nav 50%. Ja Dievs dos, tad rīt drusciņ, tikai drusciņ, ar šo tekstu pastrādāšu.

Šodien vēl rožukronis un... arlabunakti Jums! Esiet vienmēr vienoti ar Dievu.

Es vēl drusciņ paskatījos uz kapucīnu dzīvi. Tajā ir dažādas iespējas, jo ir eremita (vientuļnieka) dzīve, ir brāļi, tad brālība kopienā, ir lūgšanas dzīve. Un vienmēr ir kaut kas, ko vajag darīt, jo viss kustas, viss mainas, viss prasa uzmanību un piepūles. Vai tas nav kaut kas līdzīgs Dieva uzaicinājumam?

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru