Vai ražotava audzina bērnus?
Lietās, par kurām tagad rakstīšu, es neesmu specialists. Un varbūt bērni vairāk zina nekā es. 1974. gadā Japānā tika izdomāta "Hello Kitty", pasakains tēls, kas spēlētu meiteni no Londonas. Jo 1970. gados Japānā Londona bija "modē". Tā vismaz raksta internetā. Kopš šī laika izražoja daudz kilogramu "Hello Kitty" un tās īpašnieks kļūva ļoti bagāts.
"Hello Kitty" sekoja vēlāk arī "Angel Cat Sugar" un "Rebecca Bonbon". Es saprotu, ka kādai lielai firmai (vai lielām firmām) nav nekādas problēmas to ražot. Es nezinu, kāda ir šo tēlu "biogrāfija", bet kādas lomas pilda, var viegli uzzināt internetā. Fotogrāfiju ir daudz. Visiem pircējiem no sirds novēlu šo vislabāko. Jā, šo vislabāko. Bet ja kāds gribētu satikties ar dzīvo Dievu un jau šeit, virs zemes, pazīt Jēzu Kristu un dzīvot žēlastības stāvoklī, ar prieka pilno sirdi, tad aicinu uz Romas katoļu baznīcu Viļakā, vai arī citās vietās. Rozās krāsas mazāk, brīžiem stipra iekšēja cīņa, lai atmestu to, kas nav vajadzīgs, bet draudzības ar Jēzu garantīja mūžīga. Un šī brīnišķīga realitāte - personīgas attiecības ar Dievu. "Dievs ir Mīlestība" (sv. Jāņa 1. vēstule).
Nav komentāru:
Ierakstīt komentāru