sestdiena, 2014. gada 6. septembris

Tu meklē darbu?
    Kāds jauns cilvēks meklēja darbu. Un pastāstīja man, ka šajās dienās viņam būs sarunas. Es pajautāju, kā saucās šīs firmas. Vienai no tām bija dīvains nosaukums, tāpēc nolēmu paskatīties internetā.
   Nē, nē, es nepateikšu, kā saucas šī firma, bet uz ko balstās: austrumu, Eiropas un Amerikas filozofijas, austrumu meditācija, psiholoģijas virzieni saistīti ar 20. gadsimta 60. gadu seksuālo revoluciju un tam līdzīgi. Tad man galva jau "sāka degt dažas sarkanas lampiņas".
    Tālāk meklēju informācijas par firmas dibinātāju. Arī neparasta dzīve: strādāja kopš bērnības(?!) tur, kur bērniem nedrīkst pat pašiem staigāt. Mācījās dažādās valstīs virzienos, kuri gatavo pārvaldīt cilvēku grupas. Viņa firmā strādā cilvēki, kuri tic saviem spēkiem, kļūst par līderiem, mācās uzzināt, ko citi domā, prognozē reakcijas. Jāsmaida, bet uzticības nav.
    "Vai Tu gribi strādāt tādā firmā?" - pajautāju jaunam cilvēkam. Ko viņš atbildēja, jūs varat iedomāties, jo es priecājos. Jo kāda jēga strādāt tur, kur viens otru grib aprīt, kur viens otram netic un pēc tāda attēla pārveido savus klientus?
    Mums tomēr ir Jēzus Kristus, Kas savā Evaņģēlijā mums māca vislabākās attiecības starp cilvēkiem, kuri Viņam tic. Jo pēc šodienas Evaņģēlija tikai Jēzus ir Kungs, Viņš ir Līgavainis un savā Baznīcā dod un stiprina mīlestības saites. Jo Baznīca ir brāļu un māsu kopiena Jēzū Kristū. Jā, jā, mēs esam grēcinieki, bet Dieva žēlsirdība mūs pārveido.

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru