pirmdiena, 2018. gada 16. aprīlis

Rožukronis un kronītis.

Rožukronis un kronītis.

Jokojot es stāstīju brāļiem: "Ak, kad būs laiks, kad es mierīgi staigāšu apkārt kāda lauku klosterīša ar rožukroni un skaitīšu kronīti"?

Lūk, kaut gan seminārs nav ne klosteris ne laukos, bet jau Dievs man uzdāvināja laiku atpūsties, lai es darītu to, ko runāju.

Liels paldies tiem visiem žēlsirdīgiem cilvēkiem, pateicoties kuriem es varu tā atpūsties. Laikam garīgās aprūpes pienākumi gaidīs, jo ja nav veselības un spēka, daudz izdarīt nevar.

Man bija jau sen saplānotas šīs dienas, ka es tās pavadīšu ar Pasaulē dzīvojošiem franciskāņiem, bet lūk, Dieva plāni ir citi un, protams, labākie.

Manā kapucīnu Varšavas provincē šajās dienās notiek kapitulā, tāda sanāksme vai tikšanās, kad brāļi delegāti satiekas un lūdzas, un diskutē par dažādiem jautājumiem. Tad var ar rožukroni un kronīti viņiem palīdzēt, vai nē?

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru