piektdiena, 2018. gada 27. aprīlis

Dzīvžogs un īstais žogs.

Dzīvžogs un īstais žogs.

Starp visiem pienākumiem es šodien iestādīju apmēram 10 m. dzīvžogu. Un tagad gaidīšu, kad parādīsies jaunie zari un lapas. Jo tikai tad redzēšu, kāda ir šī dzīvžoga kvalitāte.

Ja kādai zemei nav žoga, tad cilvēks meklē veidu, kurš palīdzētu atrisināt šo situāciju, tas nozīmē, lai viss teritorijā būtu drošībā. Jo ir tādi, kuri uzskata visu pasauli par savu īpašumu... līdz žogam, kas parādās viņiem uz ceļa. Tad, kad cilvēks meklē, kā atrisināt situāciju un zaudē simts miljonu stundu domāšanai, neatradīs citu izeju, kā vienkārši taisīt žogu. Jo žogs ir žogs, vēl vairāk, kad ir kopā ar lūgšanu.

Tāpēc es šodien daudz laika pavadīju lūgšanā ceļā pa klostera teritoriju un apkārt, pa zāli un pagalmu, pa ielām un dzelzceļu - ar Dieva žēlsirdības kronīti un rožukroni. Palīdzība no Dieva vienmēr ir pamats katrai darbībai. Es varu pateikt un pasvītrot, ka tieši tā ir.

Mācīsimies no putniem... Strazdi jau zina, ka melnajam strazdam ir savs teritorijs, kuru sargā. Šodien arī pelēkais strazds uzzināja, ka melnais strazds sargā savu teritoriju. Es pat redzēju īsu kauju, kurā melnais strazds uzvarēja. Bet pelēkais strazds tomēr nākamās minūtēs atpakaļ gribēja paņemt sev šo skaisto teritoriju, kur ir daudz vietas ligzdai.

Putni rūpējas par mazo zemes gabalu ar dažiem kokiem un krūmiem, vēl vairāk cilvēkam jārūpējas par šo zemes gabalu. Es pat nepateikšu, ka vēl vairāk jārūpējas par savu dvēseli, lai būtu labi sargāta - ar Dieva palīdzību.

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru