sestdiena, 2018. gada 28. aprīlis

Mūsu daļēji pabeigtie darbi.

Mūsu daļēji pabeigtie darbi.

Dieva griba parādās ne tikai tad, kad cilvēks līdz beigām kaut ko pabeidza. Jo ir kādi nepabeigti darbi, vai kurus nekādā veidā nevar beigt, par kuriem nevar pateikt, ka cilvēks neizpildīja Dieva gribu.

Kad cilvēks kaut ko dara un meklē Dieva gribu, tad nevis pabeigtie darbi ir tas, pēc kā var "mērīt" Dieva gribas izpildīšanu, bet tādu darbu un pienākumu pildīšana, kuri ir pēc Dieva gribas. Tas, ko es uzrakstīju pirmajā teikumā, arī ir svarīgs - kopā ar šo otro.

Dievs protams ļoti labi zina, ka mums ir nepieciešama Viņa palīdzība, tāpēc runā uz mums tā, lai mēs to varētu saprast. Piemēram šodien es, terītoriju kārtodams, saplānoju turpināt stādīt dzīvžogu. Laiks bija silts. Bet kad sāku strādāt, gandrīz uzreiz atlidoja mākonis un sākās lietus.

Cik strādāju? Varbūt 30-40 minūtes. Iestādīju kādus piecus kokus jaunā vietā un viss, vajadzēja iet mājās. Protams, es to saprotu kā Dieva gribu, Kurš vēlas, lai es piemēram atpūstos, vai darītu kaut ko citu, bet labu.

Es esmu pārliecināts, ka ar katru cilvēku Dievs veido tādu dialogu, kas ir saprotams konkrētam cilvēkam. Un Dievs piedāvā kaut ko darīt, lai pildītu Viņa gribu. Vienmēr priekšā ir dažas labas lietas un vajag nolemt, ko darīt, kura lieta ir lielāka, bet arī kuru lietu es varētu darīt. Taču es ne visu varu.

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru