svētdiena, 2018. gada 15. aprīlis

Paldies par žēlsirdību.

Paldies par žēlsirdību.

Pēdējās dienās man bija lielākas problēmas ar veselību: saaukstēšanās, nogurums un tā tālāk. Vakar pat dažas stundas es pavadīju slimnīcā.

Paldies visiem, kuri man dažādā veidā parādīja žēlsirdību: ārstēm un ārstiem, un visiem palīgiem, kuru darbs arī ir ļoti svarīgs un nozīmīgs. Paldies arī citiem labas gribas cilvēkiem, kuri jebkurā veidā man parādīja žēlsirdību, sevišķi t. Krišjānim, kurš atbraca man pakaļ uz slimnīcu un aizveda atpakaļ uz semināru. Arī šodien viens no semināristiem man atnesa zāles.

Ak, vai, tik daudz žēlsirdības. Pateicība Dievam, ka sūta tos, kuri ļoti konkrēti dara žēlsirdības darbus.

1 komentārs:

  1. Ļoti labas zāles - ingvera tēja ar citronu, var pat greifurtu, medu.. tiešām laba, vismaz man palīdz..

    AtbildētDzēst