ceturtdiena, 2018. gada 5. aprīlis

Darbs vīna dārzā.

Darbs vīna dārzā.

Vai priesteris var strādāt vīna dārzā? Laikam var. Vai mūks var strādāt vīna dārzā? Protams. Vēl vairāk kapucīns - tāpēc arī es strādāju šodien vīna dārzā Olaines klostera dārzā.

Vīna dārzs tika sagatavots nu 90%. Vēl maija sākumā būs vajadzīgi mazi darbiņi. Pēc tam tikai jūlijā un tālāk līdz septembrim un pirmiem saliem oktobrī. Vīnogas bija garšīgas (pagājušajā gadā) un, kaut gan ne tik lielas (un veselu gadu) kā veikalā, bet savas un veselīgas. Es mēģināšu uztaisīt šogad sulu no vīnogām, lai tas būtu pēdējais (gandrīz) darbs vīna dārzā 2018. gadā.

Bet es mēģinu iestādīt vēl otro jauno vīna dārzu. Es redzēšu pēc kāda laika, vai izdosies sagatavot stādus.

Citi saplānoti darbi ir šādi - sagatavot stādus diviem jauniem nelieliem dzīvžogiem. Šim darbam laiks ir īss - tikai rīt pirms pusdienās. Tas ir daudz darba. Tikai daļēji varu to pārcelt uz maija sākumiem. Bet es mēģināšu rit to izdarīt - kāda būs Dieva griba, redzēšu rīt. Pateicība Dievam.

Šodien arī pabeidzu griezt otru nepabeigtu dzīvžogu, par kuru es rakstīju nesen. Darbs bija diezgan smags un sviedru bija daudz. Pateicība Dievam.

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru