pirmdiena, 2018. gada 19. februāris

Lielais Gavēnis 6.

Lielais Gavēnis 6.

Pēc svētīgām rekolekcijām sv. Alberta draudzē es šodien skaitīju svētbildītes un bukletus trijās paciņās (tie, kuri bija, redzēja). Vajadzēja skaitīt un kārtot, lai sagatavotu "veikaliņu" nākamām draudzēm, kuras piedalīsies Dieva žēlsirdības svētceļojumā. Vakar un šodien pieteicās vēl dažas draudzes, starp tām arī Liepājas katedrāle:


Līdz šim es saņēmu no katras draudzes informācijas, cik bija izdotu bukletu un svētbilžu. Tāpēc es ceru, ka viss ir sagatavots pietiekamā skaitā, līdz svētceļojums noslēgsies. Arī tas kas nebija saplānots, kas parādījās pēdējā brīdī - svētās Māsas Faustīnes Dienasgrāmatas krieviski - tika izpirktas divās dienās 50 procentos.

Tad paciņas un pakas sagatavotas, lai dotos pēc pāris dienām uz Liepājas diecēzi.

Es priecājos, ka Dieva žēlsirdības svētceļojuma dalībnieki saprot, ka visas šīs svētbildes ir tieši dalībniekiem. Tāpēc mēs tās neņemam citiem brāļiem un māsām. Jo šis svētceļojums, bet sevišķi rekolekcijas par Dieva žēlsirdību (man jau bija divas tādas rekolekcijas), ir sagatavošana un uzaicinājums ieiet Dieva žēlsirdībā un sākt praktizēt Dieva žēlsirdības godināšanu veidos, kurus Jēzus atklāja Māsai Faustīnei.

Reti, bet tomēr ir cilvēki, kuri nevar pieņemt - dažādu iemeslu dēļ - labo vēsti par Dieva žēlsirdību un pievērš uzmanību kādiem sīkumiem, kurus viņi grib interpretēt, kaut gan nezin visu vēstījumu.

Dažreiz arī daži cilvēki gribēja paņemt daudzas svētbildītes citiem, vai uz slimnīcu, vai uz savu draudzi, lai uzliktu uz galdiņa ar cerību, ka kāds paņems un palasīs. Tomēr es tā negribu, jo materiāli ir sagatavoti dalībniekiem, kā palīdzība tiem, kuri lūdzās Žēlsirdīgā Jēzus svētbildes priekšā, pagodināja to, saņēma svētību ar svētās Māsas Faustīnes relikvijām un praktizēs dzīvē žēlsirdības darbus tuvākajiem, dzīvojot paļāvībā uz Dievu.

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru