pirmdiena, 2017. gada 3. aprīlis

Vismazākajiem vieta baznīcā
Vakar es biju Kristus Karaļa baznīcā. Es ļoti priecājos par bērnu piedalīšanos liturģijā. Bērni, mazi bērni, piedalās tā, kā spēj, cik Dievs viņiem deva spēka plaušās, ātrumu kājās, veiklību rokās un smaida uz sejas. Tādā veidā bērni piedalās liturģijā, sevišķi svētajā Misē un Vissvētākā Sakramenta adorācijā, un Rūgtās asarās. Un kaut gan es dziedāju, bet tomēr dzirdami bija bērni, tad kā es dziedāju? Varbūt es nedziedāju no visām plaušām? 
Kad es iegāju šeit:
 https://www.faustyna.pl/zmbm/transmisja-on-line/
tad tur uz lūgšanām atnāca ģimene ar pieciem bērniem, no kuriem trīs bija mazi. Viens no tiem, ļoti enerģisks, gribēja visur staigāt un skaļā balsī lūdzās kopā ar visiem, kuri skaitīja Dieva žēlsirdības kronīti un dziedāja dziesmas.
Labi ir, kad bērni nāk pie Dieva. Kad vecāki viņus atved. Jo mēs visi varam piedalīties brīnumā un mācīties no visām plaušām dziedāt Dievam par godu. Kursi nav vajadzīgi, bet lūgšana uz Svēto Garu, lai Viņš dotu drosmes dāvanu.

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru