svētdiena, 2017. gada 5. marts

Lūgšanas spēks
Pēdējās nedēļās es biju slims un vēl tālāk neesmu vesels, tāpēc jaunas ziņas netika rakstītas.
Man bija arī citi pienākumi, kurus - cik spēki atļāva - mēģināju pildīt. Kā Jūs ieraudzījāt, parādījās otrais emuārs, kas saucas Jēzu, es uzticos Tev, kuru var atrast šeit: uzticeties.blogspot.com. Jaunā emuāra mērķis ir izplatīt Dieva Žēlsirdības godināšanu tādās formās, kādās to ir atklājis Jēzus svētajai Māsai Faustīnei Kovaļskai. Tas notiek caur tulkošanu no mājas lapas www.faustyna.pl, viss protams ir saskaņots ar Cien. Klostermāsām no Krakovas-Lagevnikiem.
Lai būtu arī atsevišķa vieta, kur būtu teksti tikai un vienīgi saistīti ar Dieva Žēlsirdības godināšanu, un lai tie būtu latviski, tika dibināta jauna mājas lapa: uzticies-jezum.mozello.lv - tas ir sākums un vēl ir daudz darba. Un es ceru, ka šī mājas lapa atradīs savu vietu dievbijības laukumā Latvijā.
Sakarā ar to, ka daudz cilvēku lieto facebook'u, ir arī tur: Uzticies Jēzum, kas būs vairāk lietots pēc kāda laika, varbūt pēc pāris mēnešiem, varbūt daudz ātrāk. Redzēsim.
Un par lūgšanu. Šis laiks, kaut gan ar slimību, bija laiks, kurā no jaunā (man šķiet, ka tur robežu nav, jā, es esmu pārliecināts) es varēju atklāt lūgšanas vajadzību, tas ir vienotības ar Dievu vajadzību, un arī lūgšanas spēku. Tas ir vissvarīgākais dzīvē. Taču paļāvīga lūgšana, vēl vairāk - kā daudzi svētie mums māca un mūsu ticības dzīves pieredze arī - nemitīga lūgšana, saistīta ar žēlsirdības darbiem un vārdiem lūgšana, ne tikai, ka ir iespējama. Ir nepieciešama.

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru