otrdiena, 2016. gada 26. jūlijs

450 ziņu
   un tā jau ir 451. ziņa. Lapu skatījumu vairāk nekā 12000.
    Kad es sāku rakstīt, es neredzēju vēl šīs perspektīves, bet par mazām lietām īsi teksti kļuva par gandrīz dienas grāmatu. Šīs mazās lietas aizlidotu, ja par viņiem kaut ko neuzrakstītu.
    Dažreiz mazās lietas kļuva par lielākām, piemēram kad kāds protestēja, ka es nicinu viņa laicīgo "svēto", pat izdomāto, kā šis nelaimīgais Sprīdītis. Ar laicīgiem "svētajiem" jāpieņem viņu grēki, kuru arvien vairāk. Tomēr īstie svētie un svētās ved pie Dieva un mācā, kā atbrīvoties no grēkiem un kā pildīt Dieva gribu līdz laimīgajai mūžībai.
    Šīs ziņas drusciņ stāstīja par Viļakas draudzi, drusciņ par misjonāriem, drusciņ par tālākām lietām, kā piemēram Pāvesta svētceļojumiem. Šodien arī es redzēju katoļu televizijā (tv Trwam) fragmentus no tā, kas notiek Krakovā, jo tur šodien oficiāli sākās Pasaules Jauniešu Dienas. Es skatījos un meklēju kādus cilvēkus no Latvijas, bet man neizdevās. Varbūt izdosies nākamās dienās.
    Kaut gan kādus padsmit cilvēkus gribēja iet svētceļojumā no Viļakas uz Aglonu, bet svētceļojuma nebūs. Jo neatradās neviens, kas pieņemtu organizatora funkciju. Žēl. 2014. gadā un 2015. gadā mums bija brīnišķīgie svētceļojumi uz Aglonu. Nu ko? Varbūt nākamajā gadā?

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru