trešdiena, 2017. gada 20. decembris

Dieva Mātes palīdzības mazās zīmes.

Dieva Mātes palīdzības mazās zīmes.

Vakar vakarā rakstīju dažus vārdus par Mariju kā garīgās dzīves Skolotāju. Es šodien pateiktu, ka Viņa ir ļoti pazemīga Kunga Kalpone, ne tikai pazemīga, bet arī klusa.

Lūk, šodien sprediķī es dažus vārdus pateicu par Dieva Māti, arī to, ka Viņa vislabāk atbild uz Dieva vārdiem, kā tas piemēram bija laikā, kad Kunga eņģelis sludinaja Viņai labo vēsti par Dieva plānu Viņas dzīvē. Daudzi svētie lūdza Mariju, lai Tā būtu viņiem sevišķa garīgās dzīves Skolotāja. Marija nekad neatteicās palīdzēt iet svētuma ceļu.

Un kad pēc svētās Mises es gāju uz ēdnīcu, es atklāju, ka manam apmetnim no iekšpuses kaut kas ir. Lūk, neliela no metāla taisīta zīmīte, kuras centrā atrodas liels burts M kā Marija. Tieši ar Mariju bija saistīta šī zīmīte. Kā es to neesmu ieraudzījis iepriekšējos mēnešos? Laikam šis tēvs, kam piederēja šis kapucīnu apmetnis, sirsnīgi godināja Vissvētāko Jaunavu Mariju.

Šodienas vārds bija:

"Redzi, es esmu Kunga kalpone. Lai man notiek pēc tava vārda".

Lūk, visa diena gāja Marijas gaismā. Arī beidzās ar rožukroni, jo šodien es atradu koridori seminārā, kur es mierīgi, staigādams, noskaitīju šo lūgšanu.

Bet tas nav viss. Jo šodienas tekstos par svēto Veroniku Džuljāni bija arī skaistie fragmenti par Mariju. Piemēram šeit :

"Nākamas laulības, kuras Jēzus sauca par "patiesām laulībām", tika noslēgtas 1697. gada 7. aprīlī. Iepriekšējās bija tikai kā sagatavošana tām. Laulību laikā Veronika arī saņēma gredzenu. Apstiprinošs zīmogs, ka Veronika ir Jēzus līgava, bija stigmas, kuras mūķene saņēma pirms divām dienām. Jēzus arī atdeva Veroniku Marijai kā viņas Mātei, lai tā rūpētos par Veronikas uzticību pret Jēzu, kā viņas Līgavaini. Kopš šā laika Veronikas mājoklis bija Kristus brūces, sevišķi sirds brūce".

Es saprotu, ka pēc šo vārdu lasīšanas, visi, izrauti no čībām, lidos un gaisā sapratīs, ka lidmašīnas nav vairs vajadzīgas, un Rīgā taisīs ciet "Rīgu", tas nozīmē lidostu. Nu, bet tā nav mana vaina.

Kāds Dieva vārds būs rīt?

"No kā man tas, ka mana Kunga Māte nāk pie manis".

Dieva Māte, palīdzi mums redzēt Kunga darbus mūsu dzīvē un no visas sirds un no visa prāta pateikties Dievam par visām saņemtām žēlastībām.

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru