piektdiena, 2017. gada 1. decembris

Ceļš uz Madonu.

Ceļš uz Madonu.

Šajās divās dienās man jābūt Madonā un Ērgļos. Tad es lūgšos ar šīm draudzēm. Un es domāju, ka svētais Francisks man palīdzēs šīs dienas dzīvot tā, kā vajadzētu mazākam brālim kapucīnam, kā šajās dienās, nedēļās un mēnešos es tulkoju šā svētā rakstus.

Svētais Francisks savās pamācībās atgādinaja brāļiem par to, lai savu aicinājumu apstiprinātu ar darbiem. Jo brāļi nekļūst svētie tad, kad tikai stāstīs par svētajiem un rādīs citiem ceļu uz svētumu.

Madonā nekad nebija franciskāņu klostera. Vistuvākais franciskāņu klosteris bija 13.-16. gadsimtos Rīgā un vēl daži citās pilsētās (es neatcēros kur) - līdz reformācijas, kad viņiem kādi zagļi nozaga klosterus un baznīcas. Pēc tam bija bernardīnu klosteris Viļānos 17.-19. gadsimtos, kad cars nolikvidēja klosterus. Tagad atpakaļ Rīgā un Olainē.

Bet Madonā ir kopš pāris gadiem māsas "antoņankas" (no svētā Antona), tad ir tomēr šis sv. Franciska garīgums arī tur, Madonā.

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru