sestdiena, 2014. gada 11. oktobris

Taisām savus blogus, lai komentētu!
    Līdz šim es domāju, ka pie manis tik viegli ir uzrakstīt komentāru. Bet šodien sarunās atklājās, ka tas nav tik vienkārši un viegli. Un vēlāk mēģināju uzrakstīt komentāru un... neizdevās! Tikai no sava bloga varēju to darīt. Tāpat arī cits komentārs - bija no bloga! Nebaidieties, blog - tas nenozīmē, ka vajag kaut ko rakstīt. Ja es labi atcēros, vajag google lodziņā uzrakstīt www.blogger.com un... ja kam ir epasta adrese gmail.com, tad raksta tā, kā ieietu epastā. (ja citur, tad lai mēģina un atradīs ceļu:)) Pēc tam darām līdzīgas lietas, kad dibinājām savu epasta kontu: vārds, uzvārds un tā tālāk, bet arī prasa dot šim blogam kādu nosaukumu. Es devu Trīs Zemes, bet bloga pilnā nosaukumā tik un tā būs tikai mazi burti un bez spācijas, pie manis: triszemes.blogspot.com. Protāms visur O.K.. Kādu fonu pieņemt no sagatavotiem paraugiem un... beigu beigās Jūs varēsiet komentēt, arī jautāt, bet es tāpat un... ļoti svarīgi, notiks komunikācija starp cilvēkiem, kuri pazīst viens otru. Es domāju, ka tādā veidā mēs varēsim bagatināt viens otru Jēzū Kristū. Tā, kā piemēram šodien bija klosterī Viļakā Alfa kursu prezentācija. Bija koncerts (Sieviešu Ansamblis Melodija), pr. Staņislavs no kamiņdraudzes lasīja lekciju, bija ciemiņi no Madonas (trīs drosmīgas māsas, kuras stāstīja mums par Alfu un deva skaistas liecības), bija māsas, kuras atnāca un māsas, kuras visu organizēja. Liels paldies visiem! Nākamā nedēļā sāksies jau kursi :)
    Tad, mani dārgie, taisiet blogus un būvēsim blogosfēru ar Dieva palīdzību.
 *  *  *
 Ziniet, ļoti svarīgi ir lūgties viens par otru. Ir piemēram tāda akcija manā kapucīnu provincē, lai lūgtos par misjonāriem (ir 50 misjonāru!). Organizē šo akciju brālis Gžegožs (poliski Grzegorz) un vinš man atsūtīja sarakstu ar 15 (!) cilvēkiem, kuri vienu gadu lūdzas par mani! Briņīšķīgi! Cilvēki, kuri dzīvo Polijā, Belģijā un Zviedrijā. Vārbūt kāds no lasītājiem gribētu lūgties vienu gadu par kapucīnu misjonāru? Jā kāds gribētu pieņemt tādu lēmumu, tad vajadzētu sūtīt uz manu epastu - tūlīt parādīsies uz bloga - savu vārdu un uzvārdu, adresi un valsti. Tad es pārsūtīšu br. Gžegožam, pēc tam viņš man un pārsūtīšu Jums, kā saucas un kur kalpo konkrēts misjonārs, par kuru Jums nāks lūgties vienu gadu. Tikai vienu :)
    Aha, nosauksim so akcjiu tā: Lūdzies Par Misjonāru. Epastā var tā rakstīt, vai saīsinājumu LPM. :)

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru