piektdiena, 2014. gada 17. oktobris

Muļķis, neskaidro ticējumu piekritējs, vai to propagators
    Vakar vakarā uzrakstīju otro ziņu, lai šodien jau nerakstītu, jo diena "piepildīta", bet... katrai dienai ir savs tēmatiņš.
    Šodien jau otro vakaru  strādāju pie lapām baznīcas priekšā. Brīnišķīgs darbs svaigā gaisā, minusos, bet ne par to rakstīšu. Ieraudzīju cilvēku, kas fotogrāfēja baznīcu. Un pēc brītiņa dzirdu: Dievs palīdz! --Paldies! atbildēju. -Kur ir jūsu palīgi? -Jūs esat! atbildēju, un es ceru, ka jūs, kas ticāt, ka šie koki ir "dievīšķi", atnācāt arī parūpēties par "dievišķām" lapām.
    Es nestāstīšu visu sarunu, ar cilvēku, kam pat galvā nepastāv otram palīdzēt, vai attaisnoties, ka šobrīd nevar, bet varbūt citreiz palīdzēs. Nē. Es arī to negaidīju, jo īstenībā prāvests ir jauns, vai nē, un stiprs, lai strādā:) Kad šīs cilvēks sāka stāstīt savu stāstu par "Dabu", un ka jut "vibrācijas" un tā tālāk, tad es devu viņam labo padomu, ka varbūt vajadzētu dzert citas zāles?
    Beigu beigās, kad viņš gribēja turpināt savu stāstu, no kura bija skaidrs, ka viņam nerūp otrais cilvēks, es pajautāju viņam: Kas ir svarīgāks: cilvēks, vai visas lietas apkārt? Es jautāju trīs reizes un vienmēr viņš mainīja tēmu. Beigu beigās, negribēdams un ar "izspiestu" smaidu atbildēja: Es esmu tikai puteklis šajā pasaulē...
    Paskātieties uz virsrakstu. Ko jūs domājat? par pirmo variantu nestāstīšu, jo ja kādam ir prāts galvā, sapratīs. Otrais variants: ir tā sauktais New Age, kurā, ja labi saprotu, var ielikt gandrīz visus ticējumus. Vai tas dos patiesību? Šaubos, jo Jēzus ir Patiesība, un Viņš nav nekāds "elements starp elementiem".
    Trešais variants, varbūt pārāk fantastiskais. Jau 1970. gados no Padomju Savienības (ne tikai protāms) braukāja jaunie cilvēki uz Indijām. Tur viņiem bija sarunas ar Padomju Savienības konsulāta pārstāviem. Tie, kuri piekrita līdzdarboties, tika sūtīti uz vietām, kurās mācījās kādas tehnikas, vai ticēšanas un tām līdzīgas lietas. Pēc tam brauca atpakaļ, arī uz Latviju un šeiti bija spiesti (tā es to saprotu) popularizēt to visu. No kurienes to zinu? Var atrast par to internetā, vismaz poļu valodā. Tās ir kādas klostermāsas liecības. Viņa kā medmāsa daudzus gadus dzīvoja Indijās, strādāja un pat pabeidza universitāti ar first class diplomu. Visi viņu uzskatīja par "savējo", tāpēc neslēpja neko. Saucas Mihaēla Pavlika (Michaela Pawlik). Tika realizēti plāni pārnest uz citām valstīm, arī uz Padomju Savienību, vietējo ticību elementus, lai uz šī pamata kontrolētu savus pilsoņus. Vai kāds domā, ka nav iespējams? Ja kādā sektā guru ir uzskatīts par dievu, viņa sviedri ir "dievišķi", ūdens pēc kāju mazgāšanas nes īpašu "svētību", kā citēja kāda bijuša New Age piekrītēja liecību Roberts Tekielis (Robert Tekieli), tad var kontrolēt un gandrīz visu darīt ar cilvēku grupām?
    Es ceru, ka šis trešais variants ir ļoti tālu no mums, bet vajag zināt.
    Es ceru, ka tas viss, kas augšā, palīdzēs sevišķi vecākiem, kuri taču mīl savus bērnus un grib pasargāt viņus no sliktām lietām.
  *  *  *
    Aicinu uz LPM! Skaties - iepriekšējo dienu ziņās (piem. 11.oktobrī).

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru