sestdiena, 2014. gada 27. septembris

Dieva brīnumu pilnā diena
    Šodien man bija daži dievkalpojumi (svētās Mises un bēres), tāpēc apmeklēju Viļakas baznīcu, bet arī braucu uz Vidučiem un Žīguriem. Sv. Mise ir bez šaubām vislielākais brīnums, kuru Dievs mums dāvā katru dienu. Notiek arī citi brīnumi, saistīti vairāk ar ikdienišķo dzīvi. Viens no tiem, kas nes lielo prieku, ir cilvēka (sevišķi vecā un slimā) labā sagatavošana - kam? Tikšanām ar mūsu māsu miesīgo nāvi, kā runāja (vai dziedāja) savā dziesmā sv. Francisks no Asīzes: Esi slavēts, mans Kungs, par visām tavām radībām... Esi slavēts, mans Kungs, par mūsu māsu miesīgo nāvi, no kuras neviens dzīvs cilvēks nevar bēgt. Bēda tiem, kas mirst smagā grēkā. Svētīgi tie, kas atradīsies Tavā vissvētākajā gribā, jo otrā nāve nevarēs viņiem darīt pāri. Kad ir bēres un es zinu, ka šis ticīgs cilvēks nesen bija pie grēkusūdzes, ka viņš lūdzas, tad manī ir miers un... jā, patiess prieks. Jo, lūk, ātri mums būs nākamais aizstāvis debesīs. Protams mēs nezinam, kad tas notiks, ka ieies Debesu Valstībā, tāpēc lūdzamies, jo labā lūgšana nekad nebūs zaudēta. Tāpēc arī ļoti svarīga ir uzticīga lūgšana par tiem, kuri mirst, sevišķi Dieva žēlsirdības kronītis, kuru var skaitīt katrā laikā, jo Jēzus atklāj viņam savu žēlsirdību lielāko nekā viss... Ziniet, kad kāds lūdzas par cilvēku, kas mirst, atcerēsies šo lūgšanu līdz nāvei. Es to rakstu pēc savas pieredzes. Labi ir, kad kāds iemācīsies regulāri un bieži skaitīt šo skaisto lūgšanu, kuru mūs iemācīja pats Jēzus. Ne tikai tāpēc, ka tā ir aizkustinošā, bet tāpēc ka Jēzus apsolīja un Jēzus aicināja. Viņš grib atvērt savu žēlsirdības pilno sirdi ikkatram cilvēkam. Tad labā sagatavošana nāvei - tas ir šis nākamais brīnums.
    Tagad trešā lieta. Vakar izlasīju Katoļu Baznīcas Vēstnesī par lietu līdzīgo rožukronim, kas tomēr nav rožukronis, bet okultistu izgatavotas lietas. Tiek atdarināti rožukroņi, bet tajos ieliek citu saturu un simbolus. Ir tā saukti "rožukroņi", sevišķi no plastmases, ļoti lēti, kur attēlota čūska ir atvērusi muti pret Kristu, čūska, kas kož Jēzum galvā. Tas liek domāt, ka rožukroņa veidotāji vēlas parādīt, ka tomēr ļaunais ir uzvarētājs, nevis Kristus. Tālāk: uz rožukroņa var būt arī attēlota saule, bet tad tā ir viena un simbolizē Kristu. Savukārt, ja ir četras saules, tad to mēdz uztvērt kā laimes zīmi. Tālāk: krusta galos ir piecstūri, ko var iestrādāt pentagrammā, kas ir izteikta New Age un viena no galvenajām okultisma zīmēm. Tālāk: virs Kristus galvas nav zīmes ar uzrakstu INRI (apzīmējuma Jēzus Nācarietis Jūdu Ķēniņš pirmie burti latiņu valodā). Arī "rožukroņu" krāsām ir kāda simboliska nozīme. Citiem vārdiem sakot, šie rožukroņi ir izgatavoti nevis, lai ar tiem lūgtos, bet, lai tos nēsājot, sev sarūpētu laimi.
    Ko ar tiem darīt? Priesteris Pāvels Kamola iesaka pēc iespējas apslacīt ar svētīto ūdeni un lūdzoties iemest krāsnī. Rožukroņus  vajag iegādāties tur, kur ir droši, piemēram, baznīcas grāmatu galdā.
    Tie ir daži fragmenti no šī teksta Katoļu Baznīcas Vēstnesī, aicinu lasīt vairāk.
    Pirms pāris gadiem atradu tādu "rožukroni" plebānijā, šodien skatos un viss tā, kā augšā. Uz reiz nolēmu to sadedzināt (tas jau pirms pāris stundām sadedzināts), bet nevarēju to uz reiz izdarīt, jo vajadzēja braukt svinēt svēto Misi. Pēc kilometra gandrīz neieskrēja man zem mašīnu kāda kundze, kura (esmu pārliecināts) līdzdarbojas ar maģiju. Nu, jābrauc ar uzmanību. Pēc tam vēl pasvētīju māju un tur atradu maģisko priekšmetu pirkstiņus-zvaniņus. Pateicu saimniekiem, kāda ir šīs lietas nozīme, ka tas piesauc sapņu demonus, bet nezinu, ko viņi darīs, jo man šķiet, ka man neticēja...
    Es satiku vēl divus cilvēkus, kas grib kristīties. Viens jau sāka gatavoties, otrais (es ceru) piedalīsies Alfa kursos, kas sāksies 11. oktobrī.
    Un vēl beigu beigās Dievs man parādīja, ka Viņam ir liela humora sajūta. Iegāju Saules veikalā, paņēmu dažus augļus, nezināju svaru un cenu, pateicu kasierei, ka man ir tikai 3.30 Eiro. Un viņa man teica: samaksai ir 3.30 Eiro. Precīzi! Pat maisiņam bija sava loma: 0.01 Eiro!
    Tādi brīnumi, sevišķi tas: Dievs mīl cilvēku, neatstāj nekad, mati noskaititi, vajag vienīgi ticēt un dzīvot pēc Baznīcas ticības...

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru