pirmdiena, 2018. gada 16. aprīlis

Pirms 100 gadiem mēs bijām 11 brāļi provincē.

Pirms 100 gadiem mēs bijām 11 brāļi provincē.


Starp citiem arī šo situāciju (kā virsrakstā) piemin savā runā bīskaps emeritus Antonijs Pacifiks Didičs OFMCap. (Antoni Pacyfik Dydycz) no mūsu Varšavas provinces. 53. sekundē viņš runā arī, ka brāļi strādā Latvijā.

Tēvs Antonijs Pacifiks kādreiz mums stāstīja, ka kā kapucīnu ģenerāļa delegāts apmēram pirms 30 gadiem atbrauca uz Latviju meklēt šeit kapucīnus, un savus soļus virzīja pa taisni uz svētā Franciska baznīcu. "Ir svētais Francisks, varbūt šeit ir arī svētā Franciska dēli"? - viņš padomāja. Pie baznīcas tēvs satika kādu priesteri, kas staigāja sutannā un skaitīja rožukroni. Tad saka viņam poliski: "Lai top slavēts Jēzus Kristus"! - Priesteris atbildēja poliski: "Mūžīgi mūžos. Amen". Un tēvs Antonijs Pacifiks turpināja: "Es esmu kapucīns un meklēju kapucīnus Latvijā, jo dzirdēju, ka kādi vēl palika". - priesteris atbildēja: "Es arī esmu kapucīns. Es esmu tēvs Oļģerts Aleksāns".

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru