otrdiena, 2018. gada 24. aprīlis

Kam svētbildītes un bukleti?

Kam svētbildītes un bukleti?

Šajās dienās atkal esmu slims. Tāpēc vakar neuzrakstīju nevienu ziņu. Saaukstēšanās. Tas tomēr nenozīmē, ka es neko nedarīju. Es sāku gatavot svētbildītes un bukletus priesteru konferencei, lai vēl daudzi ticīgie draudzēs sev tos nopirktu.

Tad vakar es sāku šo darbu. Bet tāpēc, ka ļoti vajadzīga dzīvē ir pateicība, pirmkārt es sagatavoju paciņas svētīgā tēva Honorata, kapucīna, dibināto kongregāciju māsām: honoratkām, kalponēm un dvēselēm šķīstītavā palīdzētājām. Tādas mazās paciņas, kuras, kā es ceru, ienesīs viņu dzīvē vēl vairāk prieku. Jo māsas man palīdzēja šajos 15 mēnešos (!!!) gan ar lūgšanām, gan ar labojumiem tulkojumos.

Tālāk vājādzēja sagatavot paciņas šīm draudzēm, kuras man aicināja uz lielām 3-4 dienu rekolekcijām. Es dalījos ar draudzēm ar to, ko es zinu par Dieva žēlsirdības godināšanu, kā arī ar savām (vai kūrijas) svētbildītēm, bukletiem un grāmatām. Bet draudzes dalījās ar mani ar šiem labumiem, kurus viņi savā dāsnumā gribēja man iedot kā pateicību par kopīgo lūgšanu.

Šo darbu, tas ir paciņu sagatavošanu es jau pabeidzu 80%. Bet rīt vajadzēs lielākas paciņas ar svētbildītēm, kur ir 100 vai 200 svētbildīšu, sadalīt pa piemēram 20, lai vieglāk būtu iegādāties tiem, kuri gribēs nopirkt.


Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru