pirmdiena, 2018. gada 30. aprīlis

Bravo Gulbene, bravo Madona!

Bravo Gulbene, bravo Madona!

Svētbildītes izbrauca kopā ar bukletiem uz Gulbenes draudzi un uz Madonas draudzi. Vēl ne visas, vēl palika gan svētbildītes, gan bukleti Jēzus žēlsirdības vēstījums krieviski un poliski (bukletus latviski prāvesti laikam visus izdalīja savās draudzēs?).

Es varu liecināt, ka ir divas draudzes (par mūsu, kapucīnu, divām draudzēm Olainē un Rīgas sv. Alberta es protams pazemībā nerunāšu), kuras laikam ļoti nopietni pieņēma Dieva žēlsirdības godināšanu (tas nenozīmē, ka citas nepieņēma, bet tas nozīmē, ka par šīm divām man ir vislabākas informācijas). Man ir liels prieks, ka tur labi vērtē manu darbu un to darbu, kuri kādā veidā man palīdzēja. Šīs draudzes ir, lai būtu skaidrs, Gulbenes draudze un Madonas draudze.

Tad ne tikai kapucīnu draudzēs es vadīju rekolekcijas, bet arī Gulbenē un Madonā.

Ne tikai kapucīnu draudzēs es pieredzēju īpašu viesmīlību, lūgšanas garu, dāsnu sirdi, lielo interesi par Dieva žēlsirdības godināšanu, bet arī Gulbenē un Madonā.

Kaut gan rekolekcijas šajās divās draudzēs bija pirms kādām 40 vai 20 dienām, tomēr svētīga interese palika un es ceru, ka tā nes augļus.

Jēzu, es uzticos Tev!

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru