otrdiena, 2018. gada 17. aprīlis

Atpūsties un arī strādāt.

Atpūsties un arī strādāt.

Kaut gan brālim ēzelim vajadzīga atpūta un tā arī notiek: es atpūšos, bet ēzelim ir dabā arī tas, ka vienalga ko viņš dara, viņš strādā.

Lūk, šeit vajag pārtulkot kādus dokumentus. Tur arī vajag drusciņ parunāt par garīgām lietām (es atklāju, ka balss man kaut kur pazuda. Drusciņ palika tikai). Vajag arī parūpēties par mājas lapu veltītu Dieva žēlsirdībai, lai tas, kas notika, sevišķi Dieva žēlsirdības svētceļojums, būtu tur labi aprakstīts. Jā, arī par fotogrāfijām jāparūpējās. Tad man ir tāds lūgums: ja kādam no Jums ir 2-3 fotogrāfijas no rekolekcijām, kuras es vadīju šajā laikā, atsūtiet man, lūdzu, uz manu epastu:
br.stanislavs@gmail.com

Liels paldies.

Paskatieties arī, lūdzu, vai šie teksti, kurus es jau drusciņ ievietoju šeit:


ir lasāmi un vai fonts ir labs? Jo manā datorā viss ir kārtībā.

Jau arī vajadzētu sākt rakstīt klostermāsām Krakovā-Lagevņikos par šo svētceļojumu Latvijā. Un tas viss atpūtas rāmjos. Jā, jā, daudz jāatpūšas.

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru