otrdiena, 2015. gada 6. janvāris

Trīs vienā, četri vienā....
    16. februārī būs trīs gadi, kad es esmu Viļakā, kaut gan tēvs Provincjāls mani sūtīja uz šejieni tikai līdz vasarai. Dieva plāni tomēr parādas ļoti dinamiski, jo tie taču nav sausā instrukcija, bet Radītājs vada savu radību. Tagad es nestāstīšu par visu, bet par vienu mazo elementu.
    Kad atbraucu Viļakā bija ļoti bārga ziema, lieli sniegi, stiprs vējš un sals (baznīcā bija -14 gradu). Normāli un dabiski bija, ka es sāku tīrīt sniegu gan pie mājas, gan pie baznīcas. Pirms sv. Mises, vai vēlāk, dienas laika. Kad beidzās ziema, darbi turpinājās līdz laikam, kad parādījās cilvēks, kas sāka tīrīt teritoriju apkārt baznīcas.
    Tā bija nepilnie divi gadi un pagājušaja gada pirmajā martā atpakaļ kļuvu par sētnieku pie baznīcas. Vajag tomēr taisnīgi atzīt, ka visvairāk teritoriju pie baznīcas tīrīja Geņas kundze. Bija arī tīrīšanas akcijas, kurās piedalījās gan pieaugušie, gan bērni.
    Pēdējā rudenī, kad sāku grābt lapas un ļoti piepalīdzēja draudzes māsas, parādījās nākamais cilvēks, kas sāka tīrīt baznīcas teritoriju. Ne es meklēju cilvēkus, ne es maksāju viņiem, kādi citi to organizēja, jo redzēja tādu vajadzību draudzē.
    Nu bet tagad šis cilvēks pabeidza savus darbus 31. decembrī un es atkaļ kļūvu par sētnieku. Jau mazi mēģinājumi bija. Labi ka ziema ir viegla un maz sniega. Redzēsim kā būs tālāk.
    Tomēr priekšā ir vēl lielākais uzdevums, jo es nezinu, cik vēl Geņas kundze spēs pildīt sen pieņemtos smagus pienākumus baznīcā. Lai labais Dievs dod viņai ilgus gadus vislabākā veselībā! Tad priekšā ir baznīcas grīdas tīrīšana, bet ir arī putekļi citur, ne tikai uz grīdas. Komžu un daudzu citu lietu mazgāšana un gludināšana. Un vēl daudzi daudzi citi pienākumi, kuri varbūt nav redzami, bet paņem daudz laika. Lai Dievs svētī visas Geņas kundzes visās baznīcās un baznīciņās!


* * * 
Aicinu lūgties par misjonāriem visā pasaulē. Ja kāds no Jums gribētu vienu gadu lūgties katru dienu par konkrētu misjonāru (zinās viņa vārdu, uzvārdu un kurā valstī kalpo), lai man raksta uz epastu. Paldies!

Lūgšana par misionāriem:

Slavēts esi Dievs, par Tavu misionāru liecību.
Tu iedvesi viņu sirdīs apustulisko dedzību,
lai pametot uz visiem laikiem savu ģimeni un dzimteni
dotos uz nepazīstamu zemi sludināt Evanģēliju tiem,
kurus uzskatīja par saviem brāļiem.
Slavēts esi Dievs, par visām žēlastībām kādas izplūda pār tiem cilvēkiem,
caur viņu vārdiem, caur viņu rokām un piemēru.
Viņi veltīja savu dzīvi līdz beigām.
Liec Kungs, lai šī Baznīca, apslacīta ar viņu sviedriem un asinīm,
sasniedz briedumu. Lai dzemdina daudz dēlu un meitu,
kas aizstātu tos, kuri jau aizgājuši no sīs pasaules.
Lai Tavs vārds tiktu pielūgts visā zemē.

 Jānis Pāvils II

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru