otrdiena, 2015. gada 20. janvāris

Mehanisms, no kura jāatbrīvojas.
    Katrs zina, ka pie manis ciemiņi nedzer alkoholu. Un tā ir skaidrā lieta. Gadījumā, ja kāds, teiksim, atbrauktu ciemos un vienkārši gribētu padzert, tad viņš dzirdēs manu lūgumu un ja līdz šim nebija skaidrs, būs skaidrs. Es to nerakstu tāpēc, ka gaidu kādus viesus, kuriem patiktu dzert un es domāju, ko viņiem pateikt, lai viņi nedzertu. Jo uz to ir laba un pārbaudīta metode: tev ir 20 min., ņem mantas un atā! Tā es sāku šo ziņu, jo šodien būs par mehanismu, no kura (visiem) jāatbrīvojas.
    Es esmu pārliecināts, ka ikviens cilvēks ir ļoti labs un grib darīt labu. Es to zinu no svētiem Rakstiem un arī no tā sauktās dzīves. Ar to ir saistīts mehanisms palīdzēt tuvākam. Tas ir ļoti labs mehanisms un daudzi vecāki māca savus bērnus, lai būti gatavi palīdzēt, kaut gan ne vienmēr gribas. Tomēr tā jau ir cilvēka dzīvē, ka nekas nav pilnīgs. Un šeit arī ir defekts.
    Kāds defekts? Bet pavisam no kurienes ir šis mehanisms palīdzēt tuvākam? Man šķiet, ka no otra mīlestības baušļa: tev būs mīlēt savu tuvāko, kā sevi pašu. Mēs atceramies, ka svētais Pāvils rakstīja, ka mīlestība nedara citiem ļaunu. Tāpēc mīlestība ir vispilnīgākā Likuma izpildīšana. Jēzus Kristus mūs mācā, lai mīlētu savus ienaidniekus, lai visiem labi darītu.
    Es ceru, ka jūs jau saprotat, par kādu defektu es domāju: palīdzēt tuvākam? Jā! Bet... visās lietās. Šeit ir šis defekts. Kādas ir sēkas, ja cilvēks lieto dzīvē šo mehanismu kopā ar defektu? Grēks. Protāms, es šeit nemeklēšu speciāli piemērus, lai grēku nereklamētu. Bet tieši tā ir. Grēks. Šis grēks saucas piedalīšanās citu cilvēku grēkos. Tiem, kuri lasa šo blogu, nevajag tā skaidrot.
    Šis sabojāts mehanisms ir sevišķi redzams tur, kur ir dažādas atkarības un veidojas neveselas attiecības starp cilvēkiem. Un zinām, un dzirdējām, ka kāds palīdzēja otram nopirkt šņabi un dzert, un beigu beigās piedzerties. Pēc kāda laika cilvēks, kas vienu reizi tādā veidā "palīdzēja" otram, iekšēji ir piespiests "palīdzēt" otro, trešo, ceturto reizi. Tā veidojas šīs sliktās un slimās attiecības.
    Kur ir problēma? Vai nepietiek drosmi pateikt Nē!? Drosmi bieži var atrast pat vismazāk gaidītā laikā. Kur tad ir īsta problēma? Es domāju, ka visīsāk būs pateikt tā: Cilvēks savās attiecībās ar citiem nav patiess, negrib būt patiess. Kas ir maska? Visi zina! Patiesība ir no Dieva. Patiesība nav no tā, ko cilvēks izdomāja sevi attaisnodams. Ja nav labu attiecību ar Dievu, tad nav labu attiecību ar cilvēkiem. Es ceru, ka pēc visa uzrakstīta augšā, šie pēdējie vārdi ir labi saprotāmi.

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru