otrdiena, 2018. gada 23. janvāris

Ik pēc dažām stundām jākoriģē plāni.

Ik pēc dažām stundām jākoriģē plāni.

Es vakar mēģināju skanēt un sūtīt dažas lietas saistītas ar Dieva žēlsirdību, bet microsoft, vai kā tas saucās, strādāja tik lēni, ka vajadzētu to darīt dažās dienās. Šodien kājām un ar autobūsiem es aizvedu šīs lietas tur, kur vajadzēja. Ar mikrosoftu būs kaut kas jādara, bet citreiz, jo nav laika.

Plāni braukt pie māsām un brāļiem, Pasaulē dzīvojošiem franciskāņiem, izturēja tikai desmit minūtes, jo zvanīja no televizijas un rīt man būs ierakstīta inervija. Tāpēc man jālasa materiāli par Dieva žēlsirdību un Māsu Faustīni, lai rīt īsi un sakārīgi runātu.

Dievs arī parāda un sagatavo žēlsirdības darbus, lai tos darītu katru dienu - tā kā prasa Žēlsirdīgais Jēzus. Kad gāju atpakaļ no centra, netālu no Abrenes ielas autobusu galapunkta gulēja uz sniega kāds vecs vīrietis un nevarēja piecelties. Teica, ka kaut kas ar sirdi. Blakus stāvēja daži cilvēki. Viena skolniece piezvanīja un pasauca ātro. Otra sieviete noskaitīja "Mūsu Tēvs" lūgšanu, citi, kuri gāja garām, arī jautāja, bet es runāju, ka tūlīt būs ātrā. Kāda sieviete arī palūdzas: "Lai Dievs glāb šo dvēseli". Pēc apm. desmit minūtēm cilvēks pats piecēlās, bet arī atbrauca ātrā un viņu uzaicināja, lai iekāptu. Un tā Dievs parādīja žēlsirdības darbus, kurus citi darīja, bet Kungs tos sagatavoja. Un tie nebija vienīgie žēlsirdības darbi, kurus šodien redzēju. Pateicība Dievam un liels paldies ātras darbiniekiem par žēlsirdīgo kalpošanu - tik svarīgo ziemā.

Es vakar ievietoju "ziedojumu upurlādīti" http://uzticies-jezum.mozello.lv/ziedojumi/ - protams svētceļojuma laikam, lai tie, kuri gribēs ziedot, lai man būtu līdzekļi izdrukāt vēl vairāk bukletu, varētu atrast kontu. Es palūdzu kādu cilvēku, lai iemaksātu 1 (vienu) eiriku, lai pārbaudītu, vai viss strādā, un atklājās, ka nauda tika pārskaitīta. Viss strādā. Tagad man vajadzēs atdot viņam naudu - dažus pārskaitītus eirikus.

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru