sestdiena, 2016. gada 10. decembris

Kur un kā mēs satiekamies?
Šodien ir īpaša diena ar svēto Misi katedrālē. Jo tika izdota īpaša grāmata: "Vatikāna II Koncils. Konstitūcijas. Dekrēti. Deklarācijas". Es esmu ļoti pateicīgs visiem, kuri ar savu lielo darbu palīdz mums tagad iedzilināties Baznīcas noslēpumā. Pateicība Dievam, ka arvien no jauna dod savai tautai šo vislabāko barību, kas Baznīcai palīdzēs saprast sevi un nest Evaņģēliju visiem cilvēkiem.
Šodien man bija prieks satikties ar dažiem cilvēkiem, kurus neredzu pārāk bieži, vai pavisam neesmu redzējis. Mēs mācāmies satikties garā, tāpēc ir vajadzīgas sarunas, pat īsas, lai dalītos ar savām domām un lai ieklausītos tuvākā vārdos. Cik labi būtu, ja es varētu pat īsi parunāt ar katru; garāka saruna tā jau ir īpaša dāvana no labā Dieva. Kā vislielākais cilvēka darbs ir saruna ar Dievu, tā pēc tam ir saruna ar cilvēku. Es domāju, ka visi, kuri bija šodien katedrālē, varēs ienest savā un citu cilvēku dzīvē lielo prieku un cerību, jo taču visi to ir saņēmuši.

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru