ceturtdiena, 2017. gada 26. oktobris

Rekolekcijas "Kungs lai tevi svētī, brāli Leon".

Rekolekcijas "Kungs lai tevi svētī, brāli Leon".

Tuvojas rekolekcijas, kas saucas tieši tā: "Kungs lai tevi svētī, brāli Leon". Tagad par tām es pastāstīšu dažus vārdus.

Lai es neaizmirstu, tad uzreiz pateikšu, ka laikam nevaru nevienu aicināt, jo organizē tās cienījamas klostermāsas konkrētai cilvēku grupai, sevišķi jauniešiem. Viņas ar šo grupu līdzdarbojas jau sen un tas būs vēl viens formācijas elements.

Es neesmu organizators, bet man būs, un jau ir, prieks piedalīties un pateikt dažus vārdus par lūgšanu un par to, ka Baznīcā mēs visi esam brāļi un māsas Kristū un jāmācas pēc tās patiesības dzīvot.

Es priecājos arī tāpēc, ka ir iespēja piedalīties formācijas ceļā. Jo man liekas, ka tā nebūs manas pirmās tikšanās ar rekolekciju dalībniekiem, vismaz daļēji. Jo, lūk, 22.aprīlī katedrālē, man bija katehēze:

"Šodien man bija katehēze par Dieva žēlsirdību Rīgas sv. Jēkaba katedrālē. Šo katehēzi organizēja m. Biruta un m. Helēna. Bija apm. 40 dalībnieku, ja ne vairāk, starp tiem daudz bērnu. Liels paldies Cien. Māsām un Visiem Dalībniekiem!
Katehēzei bija vairāk nekā 2 stundas un pabeidzam ar Dieva žēlsirdības kronīti (kā novennas pēdējo dienu) Žēlsirdīgā Jēzus svētbildes priekšā. Katehēze bija krieviski un es pats brīnījos, ka es varēju tā, nu, diezgan labi runāt - ar Māsu palīdzību.
Katehēze gāja ļoti labi un pat bija jautājumi, sevišķi beigās - jo trešo stundu pavadījām Klostera ielas telpās, kur bija draudzīga tēja un sarunas. Liels paldies katedrālei par šo iespēju sludināt un izplatīt Dieva žēlsirdības kultu".

Šīs informācijas un vēl drusciņ vairāk (arī fotogrāfijas) var atrast mājas lapā, kura veltīta Dieva žēlsirdībai:


Rekolekcijas būs krievu valodā un jau rakstīju, ka sestdien man jau bija pirma sv. Mise krievu valodā, tad es jau nebaidos. Bet tagad citas lietas man jāiemācas, tie ir vārdi un jēdzieni tādi, kā piemēram tikumu un citu teoloģisko jēdzienu nosaukumi. Bet es ceru, ka Māsas un jaunieši palīdzēs, bet sevišķi palīdzēs Dievs.

Rekolekcijas nosaukumu mēs ar māsu Birutu izdomājām pirms kāda laiciņa un tie ir vārdi no svētā Franciska "Svētības brālim Leonam":

"1 Kungs lai svētī tevi un lai tevi sargā! Kungs lai dara gaišu savu vaigu pār tevi un lai ir tev žēlīgs!
2 Kungs lai pievērš tev savu vaigu un lai dāvā tev mieru (sal. Lev 6,24-26).
3 Kungs lai tevi svētī, brāli Leon" (sal. Lev 6,27b).
(skaties šeit )

Kam būtu laiks un iespēja - palūdzieties par šīm rekolekcijām. Paldies.

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru