trešdiena, 2015. gada 6. maijs

Kā sākt adorāciju?
    Šodien es plānoju visu dienu pļaut zēli apkārt baznīcas, mežā. Bet šo plānu izpildīju 0%. Starp dažādām nesaplānotām darīšanām bija braukšana uz Gulbeni. Es apmeklēju katoļu baznīcu un ko es tur darīju 35 minūtes? Protams, es lūdzos. Es mēģināju adorēt Vissvētāko Sakramentu tabernākulijā. Bet es atrodos pie pašām ārdurvīm un tāpēc es redzēju (uz durvju loga - kā spogulī) cilvēkus, kuri gāja pa ielu. Es nolēmu palūgties par cilvēku, kas gāja garām. Bet brītiņa gāja nākamais. Pēc tam trīs. Atkal viens. Divi. Mašīna. Busiņš ar apm. 12 pasažieriem. Un tā tālāk. Tur arī uz paziņojumu stenda bija uzrakstīti dažādi nodomi, lai par viņiem lūgtos. Un tā - pateikšu, ka bija ko darīt, tā bija īpaša adorācija, kaut gan klusumā, bet ar prātu un ar sirdi es lūdzos par garāmgājēiem. Brīnišķīgi. Ja kāds gribētu darīt labus darbus - lūk ir arī tāda iespēja. Jā kāds jautātu kā adorēt Jēzu Vissvētākajā Sakramentā - lūk viena no formām, tās ir lūgšanas konkrētos nodomos.

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru