otrdiena, 2014. gada 16. decembris

2000/100!
    Šobrīd ir tieši 2000 mana bloga apmeklējumi, Jūsu apmeklējumi. No manas puses 100 ziņas. Es ieraudzīju, ka man izdevās izpildīt pieņemto mērķi: aprakstīt dažos vārdos, kā var mazā ikdienišķās lietās ieraudzīt Dieva klātbūtni un darbību, bet arī cilvēka atbildi, kura... ne vienmēr ir laba, ne vienmēr ir pēc mūsu Radītāja gribas. Kad spēju, tad tulkoju Pāvesta Franciska katehēzu, Kunga Eņģeļa laikā doto mācību, vai homilīju fragmentus. Ļoti svarīgi un aizkustinoši bija svētceļot (ar interneta palīdzību) ar Francisku uz dažādām vietām. Dieva vārds lasīts katru dienu, meditēts, meta gaismu uz cilvēka dzīvi, un dažreiz to mēģināju parādīt. Ziņas rakstīju visbiežāk vakarpusē, jo mūka un priestera dzīvei ir savi pienākumi un kārtība, vienā konkrētā laikā nav iespējams rakstīt ziņas, sevišķi no rīta, kā dara blogeri, kuru tekstus lasu, kad man ir laiks.
    Mūsu misjonāriem bija šodien dažas tikšanās par evaņģēlizāciju un ceru, ka ar Dieva palīdzību un mūsu visu :) lūgšanām tās nesīs labus augļus. Tomēr tas jau ir otrais gads ar misjonāriem mūsu draudzē un iesākta kalpošana turpināsies un vēl attīstīties, jo draudze ir liela (daudz km2), bet pie visiem ar laiku vajadzētu tikt.
    Tagad man būs darbiņš draudzes arhīvā, jo vajag parnest grāmatas un citus papīrus, kaut ko izdarīt ar vecām skapīm, tad papīri un grāmats atpakaļ. Es domāju, ka tas būs kādas 2-3 stundas...
    Ar labu nakti!

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru