pirmdiena, 2017. gada 23. janvāris

Vai Mozus to zināja?
Mēs labi atcēramies šo notikumu, kad Mozus pirmo reizi savā dzīvē satikās ar Dievu tuksnesī. Tur, dzīvodams starp pagāniem, viņš saņēma sūtību iet un izvest izraēliešus no Ēģiptes zemes.
Dievs atklāja viņam savu vārdu: "Es Esmu, Kas Esmu". Un tā Mozus tika sūtīts pie savējiem, kurus nepazina pārāk labi, jo dzīvoja pie faraona, un kuri viņu nepazina tā, lai ticētu viņa vārdiem.
Vai tomēr viņi ticētu Mozus vārdiem? Vai viņi nedomātu, ka tas ir kāds sektants vai provokators, jo runā par Dievu, par Kuru neviens starp Izraēla pēcnācejiem nav dzirdējis?
Tāpēc Dievs teica Mozum, Kas Viņš ir: "Es esmu Ābrahama Dievs un Izāka Dievs, un Jēkaba Dievs". Tagad viss ir skaidrs. Nu nē... Man ir jautājums: vai Mozus dzirdēja par šo patieso Dievu, pirms ar Viņu satikās tuksnesī?
Atstāsim to tagad kā noslēpumu un paskatīsimies uz savas dzīves noslēpumu: kā es satiekos ar Dievu, Kas ir Viens Trijās Personās? Kā es meklēju, atrodu, saprotu un pildu Viņa gribu? Vai es atstāju savu faraona pili, paņēmu savu krustu un sekoju Jēzum Kristum?
Pirms kāda laika atpakaļ sāku lasīt Svētos Rakstus no jaunā. Pabeidzu Radīšanas grāmatu un šajās dienās lasīšu Izceļošanas grāmatu. Tāpēc šī ziņa ir pēkšņi pavisam cita, nekā iepriekšējas. Un protams aicinu visus lasīt Svētos Rakstus no jaunā.

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru