trešdiena, 2018. gada 21. marts

Lielais Gavēnis 35. Piekta diena Gulbenē.

Lielais Gavēnis 35. Piekta diena Gulbenē.

No rīta uz Gulbeni atbrauca Baltinavas, Šķilbēnu un Tilžas prāvests pr. Staņislavs ar šoferi, paņēma Žēlsirdīgā Jēzus svētbildi, svētās Māsas Faustīnes Kovaļskas relikvijas, svētbildītes un bukletus un tā Dieva žēlsirdības svētceļojums pārcēlās uz Latgali. Lai Dievs svētī!

Pēc tam es izbraucu uz Rīgu. Liels paldies prāvestam Andžejam, saimniecei Astrai, Vēsmai, Emilijai un visiem visiem sirsnīgiem ticīgiem, kuri apmeklēja Gulbenes katoļu baznīcu rekolekciju laikā. Es ceru, ka daudziem tā bija patiesa atjaunotne ticībā un, varbūt, daudzi kļuva par Dieva žēlsirdības godinātājiem.

Es domāju, ka laiks bija maksimāli un labi piepildīts ar lūgšanām un mācībām, un, pateicoties dalībniekiem, rekolekcijas bija vērtīgas līdz pašām beigām. Es dzirdēju, ka daži cilvēki saņēma sevišķas dāvanas, bet visi - Dieva svētību, lai ietu uz priekšu garīgajā dzīvē.

Laiks bija piepildīts arī ar to, ka dalībniekiem bija daudz jautājumu, uz kuriem bija jāatbild. Tas, Kurš darbojās, bija un ir Dievs. Viņam pateicība un slava uz mūžiem.

Jēzu, es uzticos Tev!

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru