pirmdiena, 2018. gada 19. marts

Lielais Gavēnis 34. Ceturta diena Gulbenē.

Lielais Gavēnis 34. Ceturta diena Gulbenē.

Šodien svētajās Misēs, homilījās es runāju par svēto Jāzepu. Prāvests man lūdza, lai es runātu arī par dzimteni, draudzi, ģimeni un garīgo dzīvi sakarā ar formāciju draudzē un sagatavošanu baznīcas jubilejas (20 gadi kopš konsekrācijas būs 19. decembrī). Es ceru, ka kādā mērā tas man izdevās.

Pēc katras svētās Mises man bija katehēzes par Dieva žēlsirdības veidiem un saistītiem ar šiem veidiem Jēzus apsolījumiem. Es pastāstīju drusciņ par to, ka vajag lūgties precīzi lūgšanas, kuras ir teoloģiski labi apstrādātā un sagatavotā garīgumā, jo tad nāk līdzi lielā garīgā bagātība, kura palīdz veidot realitāti pēc Dieva gribas.

Es pateicos Žēlsirdīgam Dievam par šīm intensīvām rekolekcijām. Es pateicos prāvestam pr. Andžejam, saimniecei Astrai un citiem prāvesta palīgiem, kā arī visiem dalībniekiem, jo visi skaisti lūdzās un deva labo liecību par savu ticību un mīlestību uz Dievu.

Rekolekcijas beidzās, svētbildītes un bukleti paņemti, tad visu priekšā garīgais darbs, dzīve paļāvībā uz Dievu, žēlsirdības darbi tuvākajiem un Dieva žēlsirdības kulta izplatīšana. Pagājušajā gadā daži cilvēki vairāk vai mazāk piedalījās Dieva žēlsirdības svētceļojuma sagatavošanā, bet tagad labo vēsti par Dieva žēlsirdību dzird jau daudzi tukstoši. Pateicība Dievam. Jēzu, es uzticos Tev!

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru